- (1976), wrocławianin, dr nauk humanistycznych, adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego; autor monografii Inskrypcje w przestrzeni otwartej Wrocławia na tle jego ikonosfery (do 1945 r.) (2008), wydanej również w języku niemieckim pt. Inschriften im öffentlichen Raum in Wroclaw/Breslau (2014); współzałożyciel i redaktor półrocznika naukowego „Znaczenia. Kultura – Komunikacja – Społeczeństwo”; redaktor i współautor unikatowego leksykonu Interakcje. Leksykon komunikowania polsko-niemieckiego (2015). W polu jego zainteresowań badawczych mieszczą się przede wszystkim pragmalingwistyczne i retoryczne aspekty komunikacji, a także teoria komunikacji, komunikacja międzykulturowa, kultura polsko-niemieckiego pogranicza oraz literatura i kultura współczesna.
Wszystkie książki tego autora
Filtry
Filtruj według
Pragmatyka reklamy
check_circle
check_circle