Odpowiedzialność i zysk. Wartości w zarządzaniu mediami
Odpowiedzialność i zysk. Wartości w zarządzaniu mediami
ISBN
978-83-242-4042-5
Rok wydania
2023
Premiera
2023-12-28
Liczba stron
188
Format
150x235
Oprawa
miękka ze skrzydełkami
Książka
-20%
33,60 zł
42,00 zł
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni : 33,60 zł
Kupujesz u wydawcy
Szybka wysyłka
Bezpieczne transakcje

Zarządzanie mediami staje w obliczu konieczności zmian. Przedstawiciele różnych środowisk, w ramach zarządzania i nie tylko, stawiają pytania: rozwój czy wzrost? odpowiedzialność czy zysk? generowanie wartości ekonomicznej czy realizacja społecznych potrzeb? Zwraca uwagę sposób konstrukcji tych pytań, zbudowanych na zasadzie przeciwstawności i dychotomii poznawczej. A przecież można by je skonstruować inaczej: jak działać na rzecz wzrostu i rozwoju? jak być odpowiedzialnym i generować zyski? jak dostarczać wartość ekonomiczną i realizować społeczne potrzeby? Paradygmat ciągłego wzrostu, maksymalizacja zysków, partykularne interesy to znane imperatywy „starego” świata – współczesne zarządzanie mediami domaga się czegoś innego. Być może sensowną propozycją jest orientacja na wartości, skoro mają one konotacje tak etyczne, jak i ekonomiczne? Niniejsza książka i zawarte w niej wyniki przeprowadzonej analizy treści artykułów z „Harvard Business Review” z lat 2011–2020 dowodzą, że przestrzeń wartości jest tą, która ma szansę połączyć perspektywę etyczną i ekonomiczną w zarządzaniu mediami. Jeśli człowiek jest miarą wszechrzeczy – jak twierdził Protagoras z Abdery i do czego odnosi się norma personalistyczna – to być może wartości są miarą człowieka i zabezpieczeniem jego przyszłości?

Zarządzanie mediami staje w obliczu konieczności zmian. Przedstawiciele różnych środowisk, w ramach zarządzania i nie tylko, stawiają pytania: rozwój czy wzrost? odpowiedzialność czy zysk? generowanie wartości ekonomicznej czy realizacja społecznych potrzeb? Zwraca uwagę sposób konstrukcji tych pytań, zbudowanych na zasadzie przeciwstawności i dychotomii poznawczej. A przecież można by je skonstruować inaczej: jak działać na rzecz wzrostu i rozwoju? jak być odpowiedzialnym i generować zyski? jak dostarczać wartość ekonomiczną i realizować społeczne potrzeby? Paradygmat ciągłego wzrostu, maksymalizacja zysków, partykularne interesy to znane imperatywy „starego” świata – współczesne zarządzanie mediami domaga się czegoś innego. Być może sensowną propozycją jest orientacja na wartości, skoro mają one konotacje tak etyczne, jak i ekonomiczne? Niniejsza książka i zawarte w niej wyniki przeprowadzonej analizy treści artykułów z „Harvard Business Review” z lat 2011–2020 dowodzą, że przestrzeń wartości jest tą, która ma szansę połączyć perspektywę etyczną i ekonomiczną w zarządzaniu mediami. Jeśli człowiek jest miarą wszechrzeczy – jak twierdził Protagoras z Abdery i do czego odnosi się norma personalistyczna – to być może wartości są miarą człowieka i zabezpieczeniem jego przyszłości?

Opinie o książce
0 opinie
Zaloguj się, aby dodać opinię
Odpowiedzialność i zysk. Wartości w zarządzaniu mediami
Książka
-20%
33,60 zł
42,00 zł
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni : 33,60 zł
Dostawa
(od 150 zł gratis!)
Dostawa
InPost (paczkomat)
od 10.00 zł
Pocztex Punkt (punkt odbioru)
od 10.00 zł
Pocztex 2.0 Kurier
od 10.00 zł
Pocztex 2.0 Kurier (pobranie)
od 15.00 zł
DPD Kurier
od 12.00 zł
DPD Kurier (pobranie)
od 17.00 zł
Odbiór osobisty (Kraków, Żmujdzka 6B)
0.00 zł
Wysyłka elektroniczna (e-booki)
0.00 zł

Z tej samej kategorii

  • Dodruk
21.12.2023
Eugeniusz Kwiatkowski

Zarys dziejów gospodarczych świata

Książka
-20%
71,20 zł
89,00 zł
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni : 71,20 zł
Duża ilość w magazynie
E-book (pdf, mobi, epub)
50,00 zł
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni : 50,00 zł
Loading...